Aquos
Wodne Tornado: Dodaje 100 pkt mocy bakuganom Aquosa. Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt. Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 150pkt. Karta Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia. Syreni Śpiew : Tą kartę może użyć tylko Syrenoid, niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć. Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. Woda Saurusa Dodaje 50 pkt Saurusowi. Splot Słoneczny: Obniża moc przeciwnika o 50pkt i blokuje Karte Otwarcia. Może jej używać tylko El Condor. Gorący Cios: Wyłącznie dla El Condora. Obniża moc wrogiego Bakugana o 100pkt. Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia. Karta Wolnosci-Blokuje Kartę Zagłady oraz jeśli przeciwnik nieużywa karty zagłady oddaje 1 bakugana Blokada: Blokuje kartę Super Mocy przeciwnika. Lalkarz: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole. Karta Przeciw Mocy Odbija Super Moc. Wspólna Podróż do wymiru zagłady Dwa bakugany z jednego pola idą do wymiaru zagłady.(rzadkie) Waga dwóch Dusz Moc 2 bakuganów łączy się. Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi Karta Tsunami pozwala zniszczyć bakugany przeciwnika tyle ile się ma bakganów Aquosa na polu bitew. Może tylko używać Rycerz Aquosa Szybki atak Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Siła Aquosa - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(to samo działanie jak Iluzja Wody) Wezwana fala - można użyć tylko podczas walki na karcie otwarcia przeciwnika, zwiększa moc aquos o 140 punktów.
Zwykła karta 1250$ Karta dodająca 100punktów lub mniej 1000$ Karta dodająca 110punktów lub więcej 1500$
|